Technische ondersteuning
Indien dringend neem je best telefonisch contact: 011/462325
Contacteer onze helpdesk
Scherm delen
Indien u uw scherm wilt delen, neemt u eerst contact met ons op via bovenstaand formulier. Vervolgens downloadt u SplashTop (Windows & Apple) of AnyDesk (Windows). Na het downloaden kiest u voor “uitvoeren”. Geef uw ID en wachtwoord in en volg mee terwijl we uw software of instellingen herstellen.
*Voor schermovername of hulp via telefoon geldt ons technisch uurloontarief. Let op, we kunnen niet garanderen dat we uw probleem via telefoon of schermovername kunnen oplossen, maar er wordt wel steeds een diagnose gesteld. Voor schermovername of hulp via telefoon geldt ons technisch uurloon tarief (bel ons voor de juiste prijzen). Indien u een sessie start, gaat u akkoord met deze voorwaarden.
FAQ
Most frequent questions and answers
Help, ik ben gehackt. Wat moet ik doen?
Geen paniek, laten we alle stappen rustig doorlopen om uw website of server terug actief te krijgen. Niet de eerste keer dat u dit meemaakt? Op lange termijn investeert u best in een beveiligingspakket. Bekijk hier het Lipa Security Plan.
De dns server reageert niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Heeft u vaker problemen met uw server? Dan is het waarschijnlijk tijd voor een update. Vraag advies over de juiste hard- en software. Onze IT’ers kennen er alles van.
Waarom is mijn wifi verbinding zo traag?
Een slechte netwerkverbinding is één van de grootste frustraties binnen bedrijven. Neem contact op met Lipa voor een snellere wifi verbinding.
Stel hier al uw ICT vragen. Wij helpen u graag verder!