Diensten
Lipa Serviceplan
Voor een vlotte IT infrastructuur
Met het Lipa Serviceplan laten we uw hard- en software naadloos op elkaar aansluiten en zorgen we dat de boel 24/7 draaiende blijft. Is er toch ergens een defect? Wij staan meteen paraat.
Startplan
- Hulp, advies en probleemoplossing op afstand of ter plaatse
- Periodiek onderhoud van uw computersysteem
- Security anti-virus, anti-spyware en online backup
XL-plan
- Jaarlijkse audit met opschoning, optimalisatie en update van software en hardware
- Inventaris en dossierbeheer
- Autorapportering
- Service portal en remote support met rechtstreeks support telefoonnummer
- Vast, persoonlijk contact on-site
- Responstijd minder dan 4 uur en stand-by op zaterdag
- Tweemaandelijkse nieuwsbrief met belangrijke updates voor bedrijf
*Deze pakketten zijn uit te breiden met backup, security, proactieve monitoring en actie, on-site evaluatie en herstelling, VOIP, telefonie, distaster recovery en periodiek bezoek.